Transformace obsahu ve třídě : vliv detailů výuky na žákovské porozumění struktuře vědecké znalosti = Content transformation in the classroom : the influence of teaching details on pupils' understanding of the structure of scientific knowledge

Get it

Studie se zabývá pojmem transformace obsahu (kterým je zde označován proces přibližování kulturního poznání žákům a zároveň i rozvíjení žákovské zkušenosti směrem k němu), jeho významem pro vztahy mezi vyučováním a učením prostřednictvím sémanticko-logických sítí (S-L sítí) a využitím ve výuce fyziky, geografie a matematiky. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jiří Kohout, 1985-
Other Authors
Václav Stacke , Markéta Kuberská, Petra Konečná, 1976- , Pavel Masopust, 1980- , Věra Ferdiánová, Pavel Mentlík, 1971- , Jan Slavík, 1948-
Document Type
Articles
Published in
Pedagogika : časopis pro pedagogickou theorii a praxi. -- ISSN 0031-3815. -- Roč. 73, č. 2 (2023), s. 117-172
Subjects
Item Description
Resumé česky, anglicky
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Web Plný text Neznámý