Kritická místa kurikula na základní škole pohledem mezinárodního šetření TIMSS a českých učitelů – poznatky z fyziky
Cílem studie bylo didakticky analyzovat úlohy zadané ve fyzikální části mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) z let 1995, 1999 a 2007, vytipovat problematické úlohy ve smyslu slabých výsledků českých žáků ve srovnání s mezinárodním průměrem, objasnit příčiny jejich kritičnosti a provést … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , ,
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 25 poznámek, 3 tabulky, 5 ilustrací
- Publikováno v
- Pedagogická orientace. -- ISSN 1211-4669. -- Roč. 29, č. 1 (2019), s. 5-42
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé čes., angl.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
:
Pedagogická bibliografická databáze
Cíl | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|
Web | Plný text | Neznámý |