Kritická místa kurikula na základní škole pohledem mezinárodního šetření TIMSS a českých učitelů – poznatky z fyziky

To chci

Cílem studie bylo didakticky analyzovat úlohy zadané ve fyzikální části mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) z let 1995, 1999 a 2007, vytipovat problematické úlohy ve smyslu slabých výsledků českých žáků ve srovnání s mezinárodním průměrem, objasnit příčiny jejich kritičnosti a provést celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jiří Kohout
Další autoři
Marie Mollerová, Pavel Masopust, 1980- , Lukáš Feřt, Jan Slavík, 1948-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
25 poznámek, 3 tabulky, 5 ilustrací
Publikováno v
Pedagogická orientace. -- ISSN 1211-4669. -- Roč. 29, č. 1 (2019), s. 5-42
Témata
Popis jednotky
Resumé čes., angl.
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

:


Cíl Odkaz Zdroj odkazu
Web Plný text Neznámý