Transformace obsahu ve třídě : vliv detailů výuky na žákovské porozumění struktuře vědecké znalosti = Content transformation in the classroom : the influence of teaching details on pupils' understanding of the structure of scientific knowledge
Studie se zabývá pojmem transformace obsahu (kterým je zde označován proces přibližování kulturního poznání žákům a zároveň i rozvíjení žákovské zkušenosti směrem k němu), jeho významem pro vztahy mezi vyučováním a učením prostřednictvím sémanticko-logických sítí (S-L sítí) a využitím ve výuce fyziky, geografie a matematiky. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , , , ,
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Pedagogika : časopis pro pedagogickou theorii a praxi. -- ISSN 0031-3815. -- Roč. 73, č. 2 (2023), s. 117-172
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé česky, anglicky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy