Kritická místa kurikula na základní škole pohledem mezinárodního šetření TIMSS a českých učitelů – poznatky z fyziky
Cílem studie bylo didakticky analyzovat úlohy zadané ve fyzikální části mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) z let 1995, 1999 a 2007, vytipovat problematické úlohy ve smyslu slabých výsledků českých žáků ve srovnání s mezinárodním průměrem, objasnit příčiny jejich kritičnosti a provést … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- , , ,
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- 25 poznámek, 3 tabulky, 5 ilustrací
- Published in
- Pedagogická orientace. -- ISSN 1211-4669. -- Roč. 29, č. 1 (2019), s. 5-42
- Subjects
- Item Description
- Resumé čes., angl.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy
Select institution:
| Destination | Accessibility | Link | Link source |
|---|---|---|---|
| Web | Plný text | Neznámý |