Kritická místa kurikula na základní škole pohledem mezinárodního šetření TIMSS a českých učitelů – poznatky z fyziky

Get it

Cílem studie bylo didakticky analyzovat úlohy zadané ve fyzikální části mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) z let 1995, 1999 a 2007, vytipovat problematické úlohy ve smyslu slabých výsledků českých žáků ve srovnání s mezinárodním průměrem, objasnit příčiny jejich kritičnosti a provést full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jiří Kohout
Other Authors
Marie Mollerová, Pavel Masopust, 1980- , Lukáš Feřt, Jan Slavík, 1948-
Document Type
Articles
Physical Description
25 poznámek, 3 tabulky, 5 ilustrací
Published in
Pedagogická orientace. -- ISSN 1211-4669. -- Roč. 29, č. 1 (2019), s. 5-42
Subjects
Item Description
Resumé čes., angl.
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Web Plný text Neznámý