Transformace obsahu ve třídě : vliv detailů výuky na žákovské porozumění struktuře vědecké znalosti = Content transformation in the classroom : the influence of teaching details on pupils' understanding of the structure of scientific knowledge

To chci

Studie se zabývá pojmem transformace obsahu (kterým je zde označován proces přibližování kulturního poznání žákům a zároveň i rozvíjení žákovské zkušenosti směrem k němu), jeho významem pro vztahy mezi vyučováním a učením prostřednictvím sémanticko-logických sítí (S-L sítí) a využitím ve výuce fyziky, geografie a matematiky. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jiří Kohout, 1985-
Další autoři
Václav Stacke , Markéta Kuberská, Petra Konečná, 1976- , Pavel Masopust, 1980- , Věra Ferdiánová, Pavel Mentlík, 1971- , Jan Slavík, 1948-
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Pedagogika : časopis pro pedagogickou theorii a praxi. -- ISSN 0031-3815. -- Roč. 73, č. 2 (2023), s. 117-172
Témata
Popis jednotky
Resumé česky, anglicky
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

Vybrat instituci: